У жовтні 2012 року Метінвест запустив спеціальний молодіжний конкурс «Територія підприємництва». Мета – створення додаткових умов для підвищення якості та комфорту життя населення до європейських стандартів шляхом формування та розвитку бізнесового середовища в регіонах України.

У жовтні 2012 року Метінвест запустив спеціальний молодіжний конкурс «Територія підприємництва». Мета – створення додаткових умов для підвищення якості та комфорту життя населення до європейських стандартів шляхом формування та розвитку бізнесового середовища в регіонах України. Завдання команд-учасниць: розробити проекти, спрямовані на створення нових бізнесів або розвиток наявних для підвищення добробуту людей у регіонах. До участі запрошувалися студентські команди українських вишів. 

Завдання конкурсу:

  • залучення молоді й активного населення до підприємницької діяльності;
  • створення нових форм розвитку бізнесового середовища;
  • сприяння відкриттю нових робочих місць.

 Експертна комісія Групи Метінвест оцінювала всі проекти за такими критеріями: 

  • Інноваційність / Креативність (max 20 балів) – впровадження нових ідей у бізнесі
  • Вимірний результат (max 20 балів) – Наскільки покращився добробут учасників проекту
  • Сталість (max 20 балів) – Наскільки результати проекту будуть довгостроковими 

Результати:

У конкурсі взяли участь студентські команди з 16 вишів. У фіналі за перемогу боролися 10 студентських команд із восьми міст України. Серед відібраних проектів – продаж в Інтернеті товарів, виготовлених товариством глухих (Хмельницький університет управління та права), розвиток фермерського господарства з вирощування полуниці в с. Вилкове (Одеський національний університет ім. І.І. Мечникова) і новий вид швидкої і екологічно чистої мийки автомобілів (Донецький національний технічний університет). Перше місце посів проект «Простір нових можливостей» Київського національного університету технологій і дизайну (куратор від Метінвесту – Дмитро Мурашко, управління з корпоративної соціальної відповідальності). Команда провела навчання жінок із сільської місцевості щодо створення та продажу товарів ручної роботи. Для них було організовано навчальні сесії з фінансової та інтернет-грамотності, а також із сучасних технік виготовлення hand-made продукції.